Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Lafarge wprowadził elektroniczny system obsługi klienta

Lafarge Cement wdrożył nowatorski system elektronicznej obsługi klienta (ECOK). Z platformy internetowej korzysta coraz szersza grupa klientów. Usługa umożliwia składanie zamówień na cement, śledzenie statusu ich realizacji oraz bieżące monitorowanie rozliczeń klienta. Dostęp do usługi on-line jest możliwy przez całą dobę, co jest dużym ułatwieniem dla klientów.

 Lafarge wprowadził elektroniczny system obsługi klienta

Lafarge wprowadził elektroniczny system obsługi klienta

Dzięki usłudze, dostępnej pod adresem www.ecok.lafarge.pl każdy klient może bezpiecznie złożyć zamówienie na cement, śledzić status oraz historię swoich zamówień, a także bieżące warunki handlowe, w tym ceny i aktualny kredyt handlowy. Użytkownicy mają również dostęp do kopii faktur oraz mogą tworzyć własne statystyki zakupów.

W serwisie można także zapoznać się z pełną ofertą producenta, znaleźć szczegółowe informacje na temat usług i produktów Lafarge Cement wraz ze specyfikacją techniczną cementów luzem i workowanych.

To bardzo wygodne rozwiązanie, gdyż klienci mogą zamówić cement i monitorować status zamówienia o dogodnej dla nich porze, a nie jedynie w godzinach pracy biura sprzedaży Lafarge. ECOK pozwala też szybko nawiązać bezpośredni kontakt z zespołem specjalistów z Centrum Obsługi Klienta. Dostęp do konta jest zabezpieczony loginem i hasłem odrębnym dla każdego użytkownika portalu.

Wdrożenie przez Lafarge elektronicznego systemu obsługi klienta to duży sukces – system zyskuje coraz większe grono zwolenników wśród naszych klientów. Sukcesywnie zwiększa się również wartość zamówień składanych przez ECOK. Z danych Lafarge wynika, że aż 65% wszystkich zleceń jest realizowana na rzecz składów budowlanych oraz hurtowni. Kolejnymi odbiorcami są wytwórnie betonów i prefabrykacji.

Internetowa platforma obsługi to nowa jakość w kontaktach z klientami w branży cementowej – wyjaśnia Tomasz Chełmicki, Dyrektor Marketingu Lafarge Cement. ECOK to przede wszystkim przyspieszenie mechanizmów procesu składania i realizacji zamówień, a jednocześnie duże korzyści dla klienta ze względu na efektywną współpracę z dostawcą.

Lafarge to światowy lider w produkcji materiałów budowlanych, zajmujący czołowe pozycje we wszystkich branżach swojej działalności: cementu, kruszyw i betonu oraz gipsu. Lafarge zatrudnia na świecie 76.000 pracowników w 78 krajach. W Polsce Lafarge działa od 1995 roku w branży produkcji: cementu, betonu, kruszyw i płyt kartonowo-gipsowych.

Źródło: Lafarge

Więcej