Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Złoty Laur Konsumenta 2020 dla farb Tikkurila

Tikkurila otrzymała złote godło w plebiscycie Laur Konsumenta 2020 w kategorii "Farby". To kolejne z rzędu zwycięstwo marki w tym prestiżowym ogólnopolskim konkursie.

Złoty Laur Konsumenta 2020 dla farb Tikkurila

Rozpoznawalność i uznanie marki Tikkurila wśród konsumentów bardzo nas cieszy, bo to właśnie zadowolenie klientów jest głównym celem przyświecającym nam przy rozwijaniu oferty. Chcemy dawać im możliwość zaaranżowania wnętrz nie tylko w zgodzie z aktualnymi trendami, ale też odpowiadających indywidualnym upodobaniom i konkretnym potrzebom użytkowników. Wierzymy, że w portfolio Tikkurila każdy znajdzie coś dla siebie, bo poza klasycznymi farbami, które można zabarwić na ponad 13 tysięcy odcieni, oferujemy także produkty o specjalnych właściwościach - na przykład farbę tablicową, magnetyczną czy nawet świecącą w ciemności. Wyróżnienie złotym Laurem Konsumenta daje nam ogromną satysfakcję i motywację do dalszych działań, bo potwierdza, że klienci chętnie korzystają z naszych rozwiązań i pomysłów - mówi Marta Chowańczak, marketing manager marki Tikkurila.

Laur Konsumenta to ogólnopolski plebiscyt, organizowany od 16 lat, która wyłania najpopularniejsze marki w swoich kategoriach. Wyróżnienia w konkursie przyznawane są na podstawie głosowania konsumentów, prowadzonego drogą telefoniczną oraz w sieci.

źródło i zdjęcia: Tikkurila