Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Krispol podziękował czeskim i słowackim Partnerom

Koniec roku to dobry moment na podsumowania i wyznaczanie nowych celów. Firma KRISPOL świętowała sukcesy w obszarze eksportowym ze swoimi kluczowymi Partnerami Handlowymi z Europy Środkowej.

Krispol podziękował czeskim i słowackim Partnerom
Krispol Okna, drzwi, bramy, rolety
krispol.pl
Krispol Okna, drzwi, bramy, rolety
Dane kontaktowe:
61 662 41 00
Michała Strzykały 4, 62-300 Września

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

W dniach 14 -16 listopada, w Hotelu Diament w Ustroniu, odbyła się konferencja KRISPOL dla kluczowych Partnerów Handlowych z Czech i Słowacji. Rynki te są ważnym elementem w długookresowej strategii i planach rozwoju KRISPOL na lata 2020-2022.

Przewodnim tematem konferencji były nowe ścieżki eskalacji biznesu. Wspólnie dyskutowano też zmianach preferencji zakupowych lokalnych klientów i rozbudowaniu oferty o komplet stolarki dla domu. Rynek Czech i Słowacji to także duże grono Partnerów wyspecjalizowanych w bramach i kratach przemysłowych.

Spotkanie było także okazją do spisania pomysłów dotyczących usprawnienia systemu sprzedażowego Cantor oraz komunikacji marketingowej. W panelu dyskusyjnym dyskutowano o specyfice działań w Czechach i Słowacji.

Najważniejszym punktem spotkania było wręczenie nagród i wyróżnień dla Partnerów Handlowych osiągających wysokie wyniki sprzedażowe. Na rynku czeskim była to spółka AZET Group, a na słowackim firma HSG. Właściciele firm otrzymali vouchery turystyczne z rąk Grzegorza Ratajczaka - Dyrektora Wykonawczego KRISPOL.

W części networkingowej wszyscy budowali maszynę Goldberga, doskonałe nastroje pozwoliły zburzyć barierę językową, dzięki czemu zadanie wykonano w 100%.

Konsekwentnie realizujemy założoną strategię rozwoju w segmencie eksportowym. Naszym partnerom oferujemy przetestowany koncept na biznes, który w Polsce osiągnął sukces i dynamicznie się rozwija. Kompleksowa oferta dla domu i biznesu w jednym miejscu to dla klienta docelowego wygoda i gwarancja spokoju. Mamy nadzieję, że docenią ją również klienci za granicami Polski. Takie spotkania jak te utwierdzają nas w przekonaniu jak dużą rolę pełni wymiana doświadczeń i wspólna, biznesowa integracja - skomentowała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.

źródło i zdjęcia: Krispol