Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Znajomość marek profili okiennych z PVC w opinii klientów indywidualnych

W wrześniu 2019 roku firma badawcza ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadziła badanie omnibusowe wśród klientów indywidualnych budujących lub remontujących dom na temat wspomaganej znajomości marek profili okiennych z PVC.

Znajomość marek profili okiennych z PVC w opinii klientów indywidualnych
aluplast Sp. z o.o. Systemy okienne z PVC
www.aluplast.com.pl
aluplast Sp. z o.o. Systemy okienne z PVC
Dane kontaktowe:
61 654 34 00
Gołężycka 25 A, 61-357 Poznań

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Badanie zostało przeprowadzono na liczącej 1008 osób, ogólnopolskiej grupie dorosłych Polaków budujących lub remontujących domy jednorodzinne. Wśród badanych 54% stanowiły kobiety, a 46% mężczyźni.

Było to badanie wspomaganej znajomości profili okiennych, gdzie respondenci mieli wskazać znane im marki. Najbardziej rozpoznawalną wśród ankietowanych marką jest ALUPLAST, ze znajomością na poziomie prawie 45%.


Źródło: badanie omniASM, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku

Badanie dodatkowo zawierało analizę znajomości poszczególnych marek w sześciu regionach Polski (północnym; północno-zachodnim; południowym; południowo-zachodnim; wschodnim; centralnym).

W pięciu z tych regionów ALUPLAST uplasował się ze znajomością na poziomie od 40,3% do 55,3%. Warto zaznaczać, że blisko co piąty ankietowany zadeklarował, że nie zna żadnej marki profili.

Badanie znajomości marki wśród klientów indywidualnych jest pewnego rodzaju miernikiem skuteczności naszych działań komunikacyjnych kierowanych do tej grupy - podsumowuje Marcin Szewczuk, Marketing Manager Aluplast sp. z o.o. - Oczywiście sporym utrudnieniem jest fakt, iż nie posiadamy de facto produktu finalnego dla tej grupy odbiorców, niemniej prowadzone działania marketingowe oraz wykorzystanie marek systemów, jako wsparcia przez producentów i sprzedawców okien, powodują iż są one identyfikowane przez klientów. Jak widać nawet w grupie osób, które są lub były w procesie remontowo-budowlanym te wskazania wspomaganej znajomości marek są na dosyć niskim poziomie, co z pewnością związane jest ze specyfiką produktu.

Jeśli chodzi o charakterystykę badanej grupy to kształtowała się ona następująco:

Wyniki przeprowadzonych badań
Źródło: badanie omniASM, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku

źródło i zdjęcia: Aluprof