Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Nowy produkt i odświeżenie identyfikacji wizualnej Vetrex

Vetrex, producent okien i drzwi PVC z segmentu premium, należący do francuskiej Grupy Liebot, wprowadził na rynek nowy produkt i odświeżył identyfikację wizualną.

Nowy produkt i odświeżenie identyfikacji wizualnej Vetrex
Vetrex Okna energooszczędne nowej generacji
vetrex.eu
Vetrex Okna energooszczędne nowej generacji
vetrex.eu
Dane kontaktowe:
58 692 24 00
Skarszewska 13, 83-110 Tczew, Rokitki

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Nowe okno LUM’UP

Okno to wyróżnia się niskim złożeniem ramy i skrzydła, wąskim słupkiem ruchomym oraz większą powierzchnią szyb sprawiają, że do pomieszczeń wpada więcej światła. Wyszukana estetyka została połączona z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi.

Vetrex od lat dostarcza innowacyjne produkty i rozwiązania. Stale poszerzamy swoje portfolio o nowości, które są odpowiedzią na zmieniające się potrzeby wymagających inwestorów. Produkty Vetrex wyróżnia wysoka jakość wykonania, nowoczesny design oraz doskonałe parametry techniczne potwierdzone niezależnymi testami i poparte jedną z najdłuższych na rynku gwarancją. Umożliwiają one realizację nawet najbardziej wyszukanych projektów architektonicznych. Nasze najnowsze okno LUM’UP wpuszcza do 27% więcej naturalnego światła niż standardowe modele oraz posiada unikalny profil na wyłączność. Produkt ten jest zgodny z wysokimi wymaganiami unijnymi i cechuje się doskonałymi parametrami termoizolacyjności – lepszymi od tych, które będą obowiązywać dopiero od 2021 roku. LUM’UP pozwoli uzyskać wyjątkowe efekty wizualne, a jednocześnie poprawić komfort życia - mówi Paweł Bielak, Prezes Zarządu Vetrex.

Okno powstało we współpracy polsko-francuskiej, pracował nad nim zespół technologów i projektantów Vetrex wspartych doświadczeniem i know-how francuskiej Grupy Liebot, do której należy Vetrex.

Skrzydło ma profile o wysokości zaledwie 68 mm, obniżono złożenie ramy i skrzydła do 106 mm. Dodatkowo okno cechuje się węższym słupkiem ruchomym, którego złożenie wynosi 108 mm. LUM’UP wyposażono w pakiet szybowy o wysokim współczynniku przepuszczalności światła Lt, który w przypadku pakietu dwukomorowego współczynnik Lt jest na poziomie 74%, a przy jednokomorowym ma wartość 82%. Zapewnia to lepsze doświetlenie pomieszczeń światłem naturalnym i umożliwia pozyskanie dodatkowej energii słonecznej do ogrzania domu.

Wyjątkowy design okna LUM’UP sprawia, że harmonijnie współgra ono zarówno z geometrycznymi bryłami budynków, jak i minimalistycznym wystrojem wnętrz.

Nowe okno LUM'UP

Dla tego modelu stworzono nową, autorską klamkę, której prostokątny kształt i symetryczne położenie dopełniają minimalistyczne ramy. Uzyskano także niezwykle estetyczne wykończenie naroży, z niemal niewidocznym połączeniem profili przez zastosowanie technologii V-Perfekt. Na wygląd okna wpływ mają też ukryte okucia Designo, odznaczające się bardzo dużą wytrzymałością, nie deformujące uszczelek i zachowujące szczelność stolarki okiennej.

Okno jest do wyboru w ponad 60 kolorach, w tym 7 dostępnych w standardzie. Istnieje możliwość zastosowania powłoki Spectral.

Nowe okno jest bardzo energooszczędne. Wartość współczynnika Uw dla okna referencyjnego, przy wyposażeniu w pakiet 3-szybowy oraz ciepłe ramki dystansowe, wynosi 0,8 W/(m²·K). Okna standardowo objęte są 7-letnią gwarancją. Przy skorzystaniu z programu gwarancyjnego może ona zostać wydłużona nawet do 9 lat. Więcej informacji można znaleźć na stronie LUM'UP.

Nowa identyfikacja wizualna

W ramach odświeżenia identyfikacji wizualnej Vetrex zmodyfikował swoje logo, wprowadził nowy standard wizualny dla salonów sprzedaży i zmienił wygląd materiałów reklamowych. Uruchomi także swój serwis internetowy w nowej odsłonie.

Odświeżone logo Vetrex

Zmiany są elementem szerszej strategii mającej na celu dalsze umacnianie pozycji Vetrex na rynku stolarki otworowej PVC z segmentu premium. Wynikają one z nieustannego rozwoju firmy i poszerzania oferty produktowej. Stawiamy na jakość w każdym wymiarze. Dotyczy to zarówno wysokiej jakości i trwałości produktów, jak również fachowego doradztwa przy zakupie oraz profesjonalnego montażu. Nowa identyfikacja wizualna i sposób komunikacji pozwolą jeszcze lepiej zaakcentować cechy naszej marki - mówi Paweł Bielak, Prezes Zarządu Vetrex.

Vetrex opracował nowy standard wizualny dla salonów sprzedaży. Zmiany obejmują zarówno oznakowanie salonów, jak i ich wystrój, przygotowano też nowe materiały reklamowe. Vetrex posiada obecnie rozbudowaną sieć złożoną z ponad 100 partnerów handlowych na terenie całego kraju.

Odświeżony serwis internetowy pozwoli klientom w łatwiejszy sposób wybrać produkty dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. Witrynę wyróżniać będzie przejrzysty układ graficzny, intuicyjna nawigacja oraz wysoka interaktywność. Okna i drzwi Vetrex zostaną zaprezentowane poprzez realizacje, w których je zamontowano. Na nowej stronie pojawią się zdjęcia z sesji wykonanych w domach wyposażonych w produkty marki.

źródło i zdjęcia: Vetrex