Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Buderus w mediach społecznościowych

Już od połowy września Buderus poza oficjalną stroną korporacyjną jest również obecny na Facebooku oraz Instagramie. Marka chce jeszcze intensywniej prowadzić komunikację z obecnymi oraz potencjalnymi klientami.

Buderus w mediach społecznościowych
Robert Bosch Sp. z o.o. Bosch Home Comfort|Klimatyzacja Klimatyzatory marki Bosch - dobre samopoczucie zależy od powietrza
www.bosch-homecomfort.pl

Buderus otwarty na facebook'a i instagram 

Profile Buderus Polska to przede wszystkim najnowsze informacje o produktach wchodzących na rynek, technologiach oraz nowych funkcjonalnościach już istniejących systemów grzewczych. Wszyscy obserwujący będą również na bieżąco informowani o najważniejszych wydarzeniach organizowanych przez markę Buderus.

Buderus stawia na najważniejsze tematy w branży grzewczej: innowacyjność, systemowość oraz ekologię. Na kanałach poza nowościami będzie można znaleźć wypowiedzi ekspertów Buderus oraz praktyczne porady dotyczące urządzeń.

Jesteśmy świadomi, że media społecznościowe stanowią dziś jeden z najważniejszych obszarów komunikacji marek. Wiemy też, że często jest to najszybszy sposób na dotarcie z informacją o nowej ofercie czy zmianach, jakie dokonują się w obrębie marki.

Ponadto chcemy być w bieżącym kontakcie z naszymi klientami m.in. po to, aby móc na bieżąco dopasowywać naszą ofertę do ich zmieniających się potrzeb – podsumowuje Piotr Narkiewicz, Kierownik Marketingu, Bosch Termotechnika.

Poprzez te działania Buderus chce umocnić swój wizerunek jako marki premium, a także kompleksowego producenta, u którego można nie tylko zakupić samo urządzenie, ale także niezbędne elementy całej instalacji grzewczej.

Opracowanie: redakcja IRBJ

Źródło i zdjęcia: Robert Bosch