Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Kuchnia sercem domu - ruszyła kampania reklamowa FRANKE

Szwajcarski producent urządzeń AGD Franke ruszył z kampanią reklamową pod hasłem "Kuchnia sercem domu". Celem reklamy jest zaprezentowanie szerokiego portfolio sprzętów, którymi można wyposażyć całą kuchnię.

Kuchnia sercem domu - ruszyła kampania reklamowa FRANKE
Franke HARMONIA W STREFIE WODY - baterie
www.franke.com
Franke HARMONIA W STREFIE WODY - baterie
Dane kontaktowe:
22 711 67 00
Franke 1, 05-090 Raszyn, Sękocin Nowy
Zobacz firmę w innym dziale: Zlewozmywaki Sprzęt AGD

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Kampania reklamowa Franke prezentowana będzie w kanałach telewizyjnych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej, obejmie także prasę i internet. Od strony kreatywnej całość koncepcji przygotowała agencja Bardzo.

W telewizyjnej reklamie, wyreżyserowanej przez Karolinę Lewicką, rodzinę odwiedza potencjalny kupiec domu oraz agentka nieruchomości. Okazuje się jednak, że dom, a zwłaszcza kuchnia, w której koncentruje się życie rodzinne, przywołują wspomnienia, z którymi bohaterowie nie chcą się rozstać.

Hasło kampanii -„Kuchnia sercem domu”- idealnie odzwierciedla to, jak my we Franke myślimy o kuchni.Według nas, to najważniejsze miejsce dla całej rodziny. Tutaj nie tylko przygotowujemy posiłki, ale także rozgrywają się ważne sprawy z naszego życia. Rozmawiamy z najbliższymi, biesiadujemy z przyjaciółmi, wyruszamy w fascynujące kulinarne podróże. Nastrój spotu pokazuje, że z kuchnią wiążą się nasze wspomnienia i mamy do niej emocjonalny stosunek. To prawdziwe serce domu, a nie jedynie miejsce wypełnione niezbędnymi do życia przedmiotami - komentuje Monika Dembowska, Marketing Manager Franke Polska.

Poprzez kampanię Franke chce zwiększyć świadomość marki jako producenta całościowego wyposażenia kuchni: zlewozmywaków, baterii, płyt grzewczych, piekarników, okapów oraz przydatnych akcesoriów, tworzących funkcjonalne i piękne wnętrze. Silny akcent położono na Franke Vital, baterię z filtrem do wody w formie kapsułki.

Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat. Kampania potrwa od 16 września do 31 października.

"Kuchnia sercem domu" to pierwsza tak duża kampania telewizyjna Franke od 15 lat. W dniu rozpoczęcia telewizyjnych emisji spotu firma zorganizowała uroczystą premierę w warszawskiej Kinotece.

źródło i zdjęcia: Franke