Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Roadshow z Łukaszem Piszczkiem po salonach KRISHOME

Pięć miast, setki kilometrów i mnóstwo zadowolonych uczestników. Tak w skrócie wyglądało intensywne tournee ambasadora marki KRISPOL, Łukasza Piszczka, po salonach stolarki KRISHOME.

Roadshow z Łukaszem Piszczkiem po salonach KRISHOME
Krispol Okna, drzwi, bramy, rolety
krispol.pl
Krispol Okna, drzwi, bramy, rolety
Dane kontaktowe:
61 662 41 00
Michała Strzykały 4, 62-300 Września

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Łukasz Piszczek jest twarzą marki KRISPOL od 2016 roku, a swoim nazwiskiem sygnuje kampanię „Gwarancja spokoju”. 25 i 26 czerwca, po zakończonym sezonie Bundesligi, piłkarz odwiedził salony KRISHOME i wziął udział w otwarciu nowych.

Na trasie roadshow znalazły się cztery punkty. W ROLSTYL w Piotrkowie Trybunalskim i WAWER HOUSE w Sosnowcu Łukasz Piszczek spotkał się z przedstawicielami firmy KRISPOL, właścicielami i zaproszonymi gośćmi. Wziął także udział w uroczystym otwarciu salonu MARCELL w Tomaszowie Mazowieckim i ARTOKNA w Bielsku-Białej, przecinając symboliczną wstęgę.

Cieszymy się, że nasz salon znalazł się na liście roadshow. To duże wydarzenie dla lokalnych mieszkańców, ale również naszych klientów. Niespodzianką były odwiedziny lokalnej drużyny piłkarskiej, chłopcy mieli okazję porozmawiać ze swoim idolem, piłkarzem światowej klasy. Był czas na autografy i wspólne zdjęcia - podsumował wydarzenie Marceli Skrzypczyk, właściciel nowo powstałego salonu MARCELL.

Poza wizytami w salonach, ambasador wziął udział w nagraniach do materiałów promujących markę KRISPOL, które zrealizowano przy współpracy z Baltic Media Group w salonie Concept Plus w Tarnowie.

Jesteśmy zadowoleni z owocnych dni spędzonych z naszym ambasadorem. Już wkrótce efekty naszej pracy będą mogli zobaczyć nasi klienci w cyklu filmów wizerunkowych - powiedziała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.

Relacja wideo z roadshow:

źródło i zdjęcia: Krispol