Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Łukasz Piszczek przedłużył kontrakt z marką KRISPOL

KRISPOL, czołowy polski producent bram, okien, drzwi i rolet, kontynuuje kontrakt z Łukaszem Piszczkiem - zawodnikiem Borussi Dortmund, który od 2016 roku jest ambasadorem marki i prowadzonej kampanii "Gwarancja spokoju".

Łukasz Piszczek przedłużył kontrakt z marką KRISPOL
Krispol Okna, drzwi, bramy, rolety
krispol.pl
Krispol Okna, drzwi, bramy, rolety
Dane kontaktowe:
61 662 41 00
Michała Strzykały 4, 62-300 Września

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Przedłużony kontrakt

Łukasz Piszczek, jeden w najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy, związany z Borussią Dortmund jest ambasadorem marki KRISPOL od 2016 roku. Kooperacja zaowocowała udaną kampanią pod hasłem "Gwarancja spokoju", którą marka zamierza kontynuować.

- "Nie jest tajemnicą, że stawiamy na rynki eksportowe i dużą ekspansję. Przedłużenie kontraktu z Łukaszem Piszczkiem to część długofalowej strategii mającej na celu zwiększenie rozpoznawalności KRISPOL wśród zagranicznych Partnerów Handlowych" - mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy KRISPOL.

Nowy projekt Łukasza Piszczka

Łukasz Piszczek 19 marca br. przedłużył kontrakt z KRISPOL, ale także uruchomił jeden z najważniejszych projektów w swoim życiu - Fundację Akademia Łukasza Piszczka, która jest ukoronowaniem jego piłkarskiej kariery i powrotem do sportowych korzeni. W rodzinnych Goczałkowicach narodziła się pasja do piłki, którą teraz Łukasz chce przekazać młodym piłkarkom i piłkarzom.

- "Cieszę się, że przedłużam kontrakt z firmą, której wartości są również i mi szczególnie bliskie. Moją rolą jest stanowić gwarancję spokoju dla drużyny, w której gram. Krispol zapewnia ją inwestorom, którzy decydują się na stolarkę tej marki. Na boisku czy w biznesie - wyznawanie zasady "fair play" pozwala osiągnąć sukces i realizować cele, w tym jesteśmy dobrzy" - komentuje przedłużenie kontraktu Łukasz Piszczek.

Wspólne plany

Spółka KRISPOL deklaruje, że dopóki piłka jest w grze, nie opuści swojego ambasadora i będzie go wspierała biznesowo i marketingowo. Po zakończonym sezonie Bundesligi piłkarz odwiedzi salony KRISHOME, w których spotka się z inwestorami. Będzie to na pewno duże wydarzenie dla lokalnych społeczności.

- "KRISHOME, Ambasador Łukasz Piszczek i Gwarancja spokoju to nasz biznesowy hat-trick. Przedłużenie kontraktu było oczywistym krokiem po udanych latach współpracy. Jesteśmy pod wrażeniem nowego projektu Łukasza, zaimponował nam swoją społeczną odpowiedzialnością" - mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.

W oparciu o dotychczasową efektywną współpracę KRISPOL będzie kontynuował kampanię "Gwarancja spokoju", której nowa odsłona jest planowana na drugą połowę roku. Wzajemne wsparcie i wspólne osiąganie założonych celów – to strategia na najbliższą przyszłość.

- "Jesteśmy przekonani, że dzięki przedłużeniu współpracy z Ambasadorem, Krispol będzie silniejszy, tak jak silniejsza jest drużyna z Łukaszem Piszczkiem na boisku" - dodaje Katarzyna Kozłowska.

źródło i zdjęcia: Krispol