Okładka magazynu budujemy dom
Najnowszy numer Logo BudujemyDom.pl
Zobacz
Zobacz oferty produktowe firm
Masy i mieszanki tynkarskie

Nowa strona i domena marki Weber

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 2-3 minuty 2018-09-14

Nowy układ treści na stronie, lepszy dostęp do listy produktów oraz systemów - to jedne z najważniejszych zalet unowocześnionej strony marki Weber. To nie koniec niespodzianek! Żeby odwiedzić stronę, wystarczy wpisać w przeglądarce pl.weber.

Dotychczasowa strona internetowa nie była w stanie przedstawić ogromnej i innowacyjnej gamy produktów marki Weber. Nadszedł czas, by to zmienić!

- "Prosty design, czytelne fonty oraz łatwy dostęp do interesujących użytkownika tematów - oto charakterystyka wdrożonego przez nas rozwiązania" - stwierdza Krzysztof Snopek, koordynator ds. rozwiązań digital marki Weber.

- "Rewolucyjną zmianą jest przeniesienie naszej strony pod nową, firmową domenę najwyższego poziomu. Chociaż jej wprowadzenie jest zaskoczeniem dla branży interaktywnej i już wywołuje spore dyskusje, to jednak w tego typu unikalnych domenach tkwi spory potencjał. Google zapewnia, że nie ma już domen najwyższego poziomu, które w jakiś sposób faworyzuje podczas indeksowania w wyszukiwarce. Warto zatem wyróżnić swoją markę właśnie w ten sposób, tym bardziej, jeśli jest to rozpoznawalny znak handlowy z oddziałami na całym świecie. Mamy wówczas wyeksponowaną markę jako domenę głównego poziomu i jest to spójne w całym koncernie." - dodaje Krzysztof Snopek.

Grupa Saint-Gobain zdecydowała się na nową, oryginalną domenę .weber we wszystkich sześćdziesięciu krajach, w których istnieje marka Weber.

W Polsce wystarczy wpisać pl.weber i już znajdziemy się na nowej stronie producenta. Najwyższej jakości systemy i produkty potrzebują odpowiedniej prezentacji - nowa strona internetowa temu zadaniu sprosta!

Nowa strona pl.weber umożliwia użytkownikowi szybkie zdobycie niezbędnych informacji. Pozwala też firmie Weber umocnić z nim relacje.

- "Współczesny konsument najczęściej bywa rozpieszczany przez rynek w przestrzeni komunikacyjnej. Chociaż jako Weber dostarczamy branży budowlanej produkty, które same się doskonale bronią, to jednak zwracamy uwagę na bezustanne udrażnianie dostępnych kanałów informacji"- zwraca uwagę Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu marki Weber.

źródło i zdjęcia: Saint-Gobain Construction Products Polska marka Weber

Pozostałe aktualności
Budujemy Dom lipiec - sierpień 2019

Budujemy Dom

Dla budujących dom i wykonawców

Czas na Wnętrze lipiec - sierpień 2019

Czas na Wnętrze

Od inspiracji do realizacji

Wnętrza 2019

Wnętrza

Nowoczesne, stylowe, piękne wnętrza - zasady, porady, inspiracje

Twój Dom Twój Styl 2019

Twój Dom Twój Styl

Poradnik shoppingowy

Dom Polski 2019

Dom Polski

Jak zbudować dom tańszy niż mieszkanie

Gardeners' World Edycja Polska lipiec - sierpień 2019

Gardeners' World Edycja Polska

Najlepsze inspiracje i porady ogrodnicze

ABC Budowania 2019

ABC Budowania

To, co koniecznie musisz wiedzieć, żeby Twój pierwszy dom był dla Ciebie, a nie dla wroga

Nowoczesne Instalacje 2019

Nowoczesne Instalacje

Jak zbudować dom energooszczędny

Dom Energooszczędny Vademecum 2019

Dom Energooszczędny Vademecum

Jak zbudować dom energooszczędny