Promocje

Kupując produkty marki WIŚNIOWSKI, wspierasz akcję „Spełnij marzenie o bezpieczeństwie

22.09.2015

Ruszyła promocja na bramy, drzwi i ogrodzenia marki WIŚNIOWSKI. Klienci mogą kupić markowe produkty w świetnej ofercie cenowej, a jednocześnie wesprzeć akcję „Spełnij marzenie o bezpieczeństwie” której celem jest m. in. zabezpieczenie terenów wokół placówek, gdzie prowadzona jest działalność opiekuńczo-wychowawcza. Promocja trwać będzie do 30 listopada 2015.

Akcja pod hasłem: "SPEŁNIJ MARZENIE O BEZPIECZEŃSTWIE” opiera się na prostej idei – Z każdego sprzedanego produktu promocyjnego, WIŚNIOWSKI przekazuje 100 zł na wyposażenie ośrodków opiekuńczo - wychowawczych w bramy, drzwi i ogrodzenia niezbędne dla bezpieczeństwa podopiecznych tych placówek.

W ramach najnowszej kampanii przygotowano specjalne warunki handlowe dla osób zainteresowanych kupnem bram, drzwi i ogrodzeń. W czasie trwania kampanii klienci z całej Polski mogą nabyć markowe produkty w świetnej cenie ze świadomością, że część wydanych przez nich pieniędzy pomoże wyposażyć domy dziecka i inne placówki tego typu w bezpieczne produkty marki WIŚNIOWSKI.

W promocyjnej ofercie znajdziemy 3 wysokiej klasy produkty w bardzo atrakcyjnych cenach:

1. Super ciepła automatyczna brama garażowa UniTherm: dopłacając jedyne 10% do bramy o grubości skrzydła 40 mm, zyskuje się superciepłą, automatyczną bramę UniTherm ze skrzydłem 60 mm.

2. Drzwi Aluminiowe CREO, z świetną ceną na nowoczesne zawiasy ukryte w skrzydle drzwi.

3. Ogrodzenia posesyjne z kolekcji MODERN, przyciągające uwagę nowoczesnymi, prostymi kształtami najnowsze wzory z wypełnieniem z szerokich elementów z blachy pełnej lub perforowanej z rabatem 10%.

Kampania SPEŁNIJ MARZENIE O BEZPIECZEŃSTWIE” prowadzona jest jednocześnie z  konkursem na fanpage’u marki pod adresem: https://www.facebook.com/WISNIOWSKI.GROUP/app_425042714278677

Konkurs, pod tym samym hasłem „Spełnij marzenie o bezpieczeństwie” skierowany jest do podopiecznych ośrodków opiekuńczo-wychowawczych. Zadaniem uczestników jest przedstawienie dowolną techniką (rysunek, film, zdjęcie, tekst), dlaczego to właśnie jego placówce przydadzą się produkty marki WIŚNIOWSKI.

Laureaci konkursu zostaną wyłonieni za pomocą specjalne przygotowanej aplikacji konkursowej na Facebooku. Głosowanie potrwa do 30 października 2015 r. Do ścisłego finału zostaną zakwalifikowane  prace, które zebrały najwięcej głosów w internetowym głosowaniu. Spośród nich, 10 najciekawszych prac wybierze ostatecznie kapituła konkursowa.  

Szczęśliwych laureatów akcji poznamy w mikołajki - 6 grudnia 2015 roku. Zwycięskie placówki zostaną wyposażone w profesjonalne produkty marki Wiśniowski.

Szczegóły dotyczące  promocji  wysokiej klasy produktów marki WIŚNIOWSKI dostępne są w punktach handlowych oferujących produkty marki WIŚNIOWSKI na terenie całej Polski oraz na www.wisniowski.pl

źródło i zdjęcie: WIŚNIOWSKI