Promocje

„Asymetria w Twojej łazience” – wakacyjna promocja Aquaform

26.05.2011

Moda na asymetrię, która od kilku lat lansowana jest przez najsłynniejszych projektantów, dotarła na stałe do świata łazienek. W naszych domach coraz częściej decydujemy się na wanny i kabiny o nieregularnych kształtach. Podyktowane jest to zarówno pragmatyzmem, jak i  chęcią oryginalnego urządzenia łazienki.

„Asymetria w Twojej łazience”  – wakacyjna promocja Aquaform

W tym sezonie firma Aquaform przygotowała specjalną wakacyjną promocję cenową na wybrane modele swoich asymetrycznych wanien, kabin i brodzikóa)w. Promocja potrwa do końca lipca 2011 r. To doskonała okazja aby pomyśleć o przełamaniu monotonni zwykłej łazienki formami asymetrycznymi.

Dlaczego właśnie asymetria? Co sprawiło, że w ostatnim czasie stała się ona tak popularna wśród osób urządzających łazienki? Jak wyjaśnia Anna Grodzka – główny technolog  firmy Aquaform, podstawowymi atutami asymetrycznych elementów wyposażenia wnętrz, są: funkcjonalność oraz nowoczesna, niepowtarzalna forma:

Rozwiązania asymetryczne pozwalają optymalnie wykorzystać miejsce nawet w niewielkich  łazienkach, w których liczy się każdy dodatkowy centymetr. Modele asymetryczne przyciągają uwagę swoją oryginalną formą. Miłośnicy prawdziwej awangardy powinni zwrócić uwagę na najmodniejsze w tym sezonie asymetryczne brodziki i kabiny typu walk-in.

Firma Aquaform rozpoczęła właśnie specjalną kampanię „Asymetria w Twojej Łazience” promującą wybrane wanny, kabiny i brodziki o asymetrycznych kształtach. W ofercie promocyjnej,  która trwa do końca lipca 2011 r. można kupić ze specjalnym rabatem  5  modeli asymetrycznych wanien i 7 modeli asymetrycznych kabin z brodzikami.

Przykłady asymetrycznych wanien i kabin Aquaform objętych promocją:

  • Wanna asymetryczna ARCLINE
Cena promocyjna: od 808 PLN
  • Wanna asymetryczna SIMI
Cena promocyjna: od 766 PLN
  • Kabina prysznicowa walk-in SOLITARE

Cena promocyjna kabiny z brązowym lub białym brodzikiem: 3210 PLN

Cena promocyjna kabiny walk-in bez brodzika: 1999 PL

Źródło: GlobalBrand Institute

Więcej