Porady

Max-Fliz: Jak eksponować w salonie?

25.01.2016

Krzysztof Solarz, manager produktu Galerii Wnętrz Doskonałych Max-Fliz mówi jakie jego zdaniem są standardy ekspozycji w polskich salonach łazienkowych i radzi jak można wystawę urozmaicać.

- Jak ocenia Pan standardy ekspozycji w polskich salonach łazienkowych?

Krzysztof Solarz, manager produktu Galerii Wnętrz Doskonałych Max-Fliz:

- "W polskich salonach łazienkowych standardy ekspozycji są bardzo wysokie; jako nieliczni w Europie mamy boksy. W większości salonów w pozostałych częściach Europy, np. we Włoszech, Hiszpanii czy Grecji, aranżacje łazienek spotyka się sporadycznie.

Tam na ekspozycjach zazwyczaj są biblioteki płytek, ewentualnie zdarzają się prezentacje na multimediach. Rzadko klientowi udaje się odnaleźć w nich inspirację. Dodatkowym atutem polskich ekspozycji jest bardzo dobrze wykonana praca rzemieślnicza przy tworzeniu boksów, idealnie położona instalacja podtynkowa, bardzo ładnie i prosto położone są płytki, dopracowany jest każdy detal."

- Jakich form ekspozycji używać, aby ekspozycję urozmaicić – multimedia, biblioteka płytek, inne ciekawe rozwiązania – oprócz boksów?

- "Powinniśmy zrezygnować z wzorzystych form na rzecz coraz popularniejszych płytek jednolitych, najlepiej wielkoformatowych. Neutralne płytki w rozmiarach 50x100, 100x100, a nawet 300x100 cm, będą stanowić doskonałe tło dla minimalistycznych aranżacji i podkreślają nowoczesny charakter przestrzeni.

Dzięki ich wykorzystaniu można stworzyć łazienki bazowe, do których (za pomocą z bibliotek i ekspozytorów) możemy dobierać różnorodne wzory wedle upodobań klientów. Dobrym pomysłem może się okazać także zamieszczenie dużych ekranów multimedialnych przy punkcie obsługi Klienta i prezentowane na nich tej łazienki bazowej, ale wykończonej w różny sposób tak, aby Klienci mogli ją zobaczyć w wielu wariantach aranżacyjnych."

- Jak często i kiedy zmieniać ekspozycję?

- "Nie we wszystkich salonach łazienkowych ekspozycje są wymieniane często, a szkoda. Galerie Wnętrz Doskonałych Max-Fliz starają się być liderem w tej dziedzinie. Współpracujemy z wieloma architektami wnętrz, śledzimy nowości, jesteśmy obecni na największych międzynarodowych targach…

Dzięki temu potrafimy szybko wychwycić najnowsze trendy i niemal natychmiast wprowadzać je do naszych ekspozycji, np. bezpośrednio po zakończeniu targów. Stworzyliśmy też Prestige Room, który jest wypadkową najbardziej ekskluzywnych produktów."

- Podsumowując - jak mądrze eksponować?

- "Idealnie byłoby tworzyć ekspozycję na wskroś przemyślaną, scalić w niej codzienność, funkcjonalność, trendy modowe i spojrzenie "oczami klienta"."

- Dziękuję za rozmowę.

źródło i zdjęcia: Max-Fliz

Firma powiązana:

Max-Fliz

Telefon 12 290 71 18, 12 290 83 41, 12 290 83 42, 12 290 83 43, 12 397 52 53, 12 397 52 62, 12 267 09 93
www.max-fliz.com.pl, www.sklep.max-fliz.com.pl
info@max-fliz.com.pl, marketing@max-fliz.com.pl, sklep@max-fliz.com.pl

Max-Fliz