Aktualności

Nowe logo marki BARLINEK

20.04.2011

Nowe logo marki Barlinek powstało w wyniku modyfikacji dotychczasowego i – podobnie jak wcześniejsze - obrazuje niezmienne wartości Barlinka, tj.: naturalność, trwałość, solidność oraz troskę o środowisko naturalne. Zachowana została również dotychczasowa kolorystyka (kolory: zielony i pomarańczowy).

Decyzja o zmianie logotypu marki Barlinek wynikła z chęci odświeżenia wizerunku marki. – mówi Przemysław Hopfer, Sales Support & Marketing Director Barlinek S.A. - Nowoczesność oraz podążanie za najnowszymi trendami, którymi kierujemy się przy tworzeniu naszych produktów, ma swoje odzwierciedlenie również w naszej identyfikacji wizualnej

Autorem nowej identyfikacji wizualnej marki jest STUDIO DN Design Group.

W przypadku prac nad nową identyfikacją wizualną silnych i znanych marek, takich jak Barlinek należy pamiętać, aby zmiany były widoczne, ale żeby nie zaburzyły rozpoznawalności marki przez konsumentów. – mówi Joanna Roszkowska, Prezes STUDIO DN Design Group - Modyfikacja musi być przemyślana i zawierająca pomost pomiędzy starym i nowym wizerunkiem. Ważne, aby marce pomóc, a nie zaszkodzić.

Nowe logo Barlinka zostało oficjalnie zaprezentowane 16 kwietnia br. podczas spotkania z partnerami handlowymi z kraju i zagranicy. W najbliższym czasie Barlinek realizować będzie sukcesywną wymianę wszystkich elementów identyfikacji wizualnej. Nowe logo widnieje już m.in. na produktach z najnowszej life-stylowej kolekcji podłóg drewnianych „Smaki Życia”,  a niebawem pojawi się również na serii „Deska YOUNG” - nowatorskiej linii parkietu dedykowanej do pokoi dziecięcych.

Grupa Barlinek jest wiodącym producentem warstwowych podłóg drewnianych na świecie o potencjale produkcji ponad 9 mln m2 rocznie. Najważniejszym oferowanym produktem jest deska barlinecka. Grupa oprócz deski barlineckiej wytwarza także podłogi lite, certyfikowane podłogi do obiektów i hal sportowych, listwy wykończeniowe oraz paliwa energetyczne: pelet drzewny i brykiet kominkowy.

Źródło: Barlinek S.A.

Więcej