Aktualności

Fibaro w kampanii "Energooszczędność w moim domu"

10.09.2014

Fibar Group, producent bezprzewodowego systemu inteligencji budynkowej Fibaro, dołączył do kampanii edukacyjnej "Energooszczędność w moim domu". Razem z inicjatorami projektu będzie współdziałać na rzecz poprawy świadomości społecznej w zakresie rozwiązań podnoszących standard energetyczny domów.

We wrześniu 2014 r. do grona partnerów kampanii "Energooszczędność w moim domu" dołączył poznański producent rozwiązań z zakresu automatyki do budynków - Fibar Group. Produkowany przez firmę system pełni w domu rolę mózgu, integrując poszczególne urządzenia, optymalizując ich pracę oraz dostosowując je do potrzeb każdego domownika. Zapewnia mniejsze zużycie energii, a także wyższy poziom komfortu życia mieszkańców.

Inteligentne systemy automatyki towarzyszą nam już nie tylko w pracy, ale również w domu. System Fibaro pozwala uniknąć niepotrzebnych strat energii cieplnej i elektrycznej gdyż można zaprogramować go między innymi tak, aby samoczynnie obniżał temperaturę w nocy lub podczas naszej nieobecności, ustalał indywidualne parametry ogrzewania dla poszczególnych pomieszczeń, wyłączał ogrzewanie w pokoju, w którym otworzyliśmy okno, optymalizował zużycie energii elektrycznej, a oświetlenie włączał wraz z nadejściem zmroku. Dzięki Fibaro nasz dom stanie się inteligentny energetycznie - mówi Joanna Ossowska, dyrektor marketingu Fibar Group.

Badania potwierdzają, że Polacy wciąż mają niewystarczającą wiedzę na temat korzyści mieszkania w domach o niskim zapotrzebowaniu na energię. Hamuje to rozwój budownictwa energooszczędnego w naszym kraju i jest sprzeczne z polityką unijną, której przepisy zobowiązują Polskę do podnoszenia standardów energetycznych.

Wraz z inicjatorami kampanii "Energooszczędność w moim domu" mamy nadzieję przybliżyć Polakom kwestie energooszczędności i zachęcić ich do budowy nowoczesnych domów zużywających coraz mniej energii do funkcjonowania - dodaje Joanna Ossowska.

Kampania "Energooszczędność w moim domu" trwa od stycznia 2013 r. i jest prowadzona w partnerstwie z firmami z sektora budownictwa zrównoważonego. Jej celem jest edukacja społeczeństwa w zakresie budownictwa energooszczędnego, dostępnych na rynku polskim rozwiązań podnoszących standard energetyczny budynków i kosztów budowy domów energooszczędnych.

Patronat merytoryczny nad kampanią sprawują: Green Cross Poland, Instytut na Rzecz Ekorozwoju, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Polska Izba Gospodarcza Energii Odnawialnej i Stowarzyszenie Architektów Polskich.

Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest Effective Public Relations. Szczegółowe informacje na profilu FB Energooszczędność w moim domu oraz stronie internetowej www.energooszczednoscwmoimdomu.pl

Fibar Group, poznański producent systemów automatyki Fibaro, to laureat wielu polskich i międzynarodowych nagród, takich jak: Dobra Marka 2014, Młoda Marka Sukcesu 2013, Złoty Volt, czy Lider Innowacji i Rozwoju. System inteligentnego domu Fibaro zarządzany za pośrednictwem komputera lub telefonu może sterować sprzętami RTV i AGD, oświetleniem, poziomem temperatury, roletami, markizami, bramami i furtkami, alarmem oraz systemem monitoringu. Dzięki temu, iż jest to rozwiązanie bezprzewodowe, instalacja systemu jest zupełnie bezinwazyjna. 

Więcej informacji na: www.fibaro.com/pl

źródło i zdjęcie: FIBAR GROUP

 

Firma powiązana:

Fibar Group

www.fibaro.com

Fibar Group