Aktualności

Jakość produktów Seleny potwierdzona w Kazachstanie

14.10.2010

Selena CA L.L.P. – kazachstańska spółka należąca do Grupy Selena, holdingu prowadzącego produkcję i dystrybucję chemii budowlanej na całym świecie – została wyróżniona Narodowym Znakiem Jakości ‘Godny Zaufania’. Tym samym, znalazła się wśród przedsiębiorstw oferujących najwyższej jakości towary i usługi w Kazachstanie. Organizatorem rankingu jest Narodowa Liga Konsumentów oraz władze miejskie Ałmaty i Astany. Narodowy Znak Jakości ‘Godny Zaufania’ przyznano już po raz 11...

Kluczowym celem rankingu jest dbałość o wysoką jakość oraz bezpieczeństwo towarów i usług dostępnych na kazachstańskim rynku; do laureatów poprzednich edycji należą m.in. Procter&Gamble, LG, Mary Kay czy Food Master.

„Rynki wschodnie, w tym Kazachstan, stanowią jeden ze strategicznych obszarów rozwoju Grupy. Zgodnie z modelem biznesowym Seleny, do Kazachstanu, Rosji czy na Ukrainę dostarczamy - za pośrednictwem naszych spółek handlowych – ponad 200 produktów pod markami Tytan i Artelit,. Cieszę się, że ich wysoka jakość doceniana jest na wielu rynkach – zarówno Wschodniej, jak i Zachodniej Europy. Budowa silnej pozycji Grupy na świecie, w oparciu o najwyższe standardy produktów oraz stałe udoskonalanie ich walorów użytkowych to podstawa naszej strategii rynkowej” – powiedział Krzysztof Domarecki, prezes zarządu SELENA FM SA, spółki kierującej działalnością Grupy.

Selena CA L.L.P. działa w Kazachstanie od 2002 roku. Spółka specjalizuje się w dystrybucji pian poliuretanowych do montażu okien i drzwi oraz uszczelniaczy i klejów pod markami Tytan i Artelit; i posiada ponad 20% udziału w rynku. Główna siedziba spółki mieści się w Ałmaty – największym mieście i głównym ośrodku przemysłowym Kazachstanu. Jej oddziały zlokalizowane są w Astanie, stolicy kraju, a także w Aktobe, Atyrał i Szymkiencie. Selena stale rozwija swoją ofertę produktową w Kazachstanie; w tym roku wprowadzono do sprzedaży klej do styropianu Tytan Styro 753, klej-uszczelniacz Fix & Seal oraz masy bitumiczne Abizol i Disprobit.

W 2009 sprzedaż w krajach WNP stanowiła 23% przychodów Grupy Selena. Strategia wzrostu przez akwizycje, prowadzone przez Selenę na szeroką skalę projekty badawcze umożliwiające poszerzanie oferty produktowej, a także zwiększanie mocy produkcyjnych to czynniki, które umożliwiają stały rozwój Grupy Selena na rynkach międzynarodowych.

źródło: Selena

Więcej