Aktualności

Nowa tożsamość Black+Decker

21.05.2014

Black+Decker, znany i cieszący się zaufaniem klientów producent narzędzi i elektronarzędzi do domu i ogrodu oraz sprzętu AGD, wprowadza nowoczesną, silną oraz inspirującą identyfikację wizualną.

Black+Decker cieszy się już ponad 100-letnim dorobkiem jako jedna z najbardziej godnych zaufania marek na świecie. Oferowane przez Black+Decker produkty to wzbudzające emocje rozwiązania, tworzone z najwyższej jakości materiałów, atrakcyjne wizualnie i cenowo. Dzięki temu wpływają na życie konsumentów zmieniając miejsca, w których oni przebywają w prawdziwy dom.

Taki wizerunek marki i jej produktów starano się oddać w nowej identyfikacji wizualnej Black+Decker. Przy projektowaniu logotypu zasięgano opinii pracowników firmy, jej klientów, użytkowników finalnych i innych kluczowych partnerów marki. Na tej podstawie stworzono logo, które cechuje nowoczesność, prostota, przejrzystość i siła. Nawiązuje ono do najważniejszych atrybutów marki Black+Decker, wieloletniej tradycji firmy oraz takich cech, jak: innowacyjność, niezawodność, emocje i rzetelność.

Nowe logo będzie inspiracją dla naszych wieloletnich, jak również nowych klientów do sięgnięcia po produkty spełniające ich potrzeby i zgodne z nowoczesnym stylem życia, a więc takie, jakie oferuje Black+Decker – mówi Agnieszka Owczarczyk, trade marketing specialist marki Black+Decker w Polsce.

Nowa identyfikacja wizualna Black+Decker została stworzona przez globalną agencję Lippincott.

źródło: Stanley Black & Decker