Aktualności

Polski OKNOPLAST zagra jeszcze mocniej we Francji po targach Batimat 2013

05.12.2013

Było już wyróżnienie od polskiej ambasady w Paryżu dla najlepszych eksporterów do Francji, jest logotyp na strojach 7-krotnego Mistrza Francji - Olympique Lyon, było przedstawienie z pompą na Stade Gerland, nie mogło więc, zabraknąć OKNOPLASTU na prestiżowych tragach Batimat w Paryżu. Stoisko firmy wyróżniało się na tle konkurencji – nie tylko rozmiarem – aż 200 m2, ale i nowymi technologiami – OKNOPLAST „rozszerzył rzeczywistość” dla zwiedzających za pomocą nowoczesnej aplikacji multimedialnej wykorzystującej technologię Augmented Reality i postawił, jak jego francuski partner na boisku, na najwyższą technikę i estetykę wykonania.

Firma OKNOPLAST we Francji obecna jest od 2009 i sprzedając produkty pod własną marką, posiada już blisko 400 salonów partnerskichPomiędzy 4. a 8. listopada w Paryżu na Targach Batimat na okazałym stoisku o powierzchni liczącej aż 200 m2, firma OKNOPLAST – czołowy producent stolarki PVC w Europie w segmencie TOP PREMIUM – zaprezentowała swoje najnowsze produkty – w tym okno Winergetic Premium Passive – flagowy produkt w zakresie budownictwa pasywnego. Firma OKNOPLAST we Francji obecna jest od 2009 i sprzedając produkty pod własną marką, posiada już blisko 400 salonów partnerskich.  

Po spektakularnym kontrakcie z czołową drużyną francuską Olympique Lyon, w tym roku na Batimat OKNOPLAST przywiózł najnowsze technologie. Już w recepcji OKNOPLAST witał odwiedzających specjalną aplikacja, która rozszerzyła rzeczywistość za pomocą technologii Augmented Reality opartej o czujnik ruchu. Zaprezentowana została też oferta drzwi aluminiowych Aluhaus - nowej marki w Grupie OKNOPLAST.

Stoisko OKNOPLAST poza prezentacją nowości z oferty produktowej, dostarczyło gościom sportowych emocji. Tematem przewodnim wystawy była piłka nożna. Swoje umiejętności prezentował Mistrz Świata Trików Piłkarskich 2011 – Krzysztof Golonka, którego pokazy każdego dnia gromadziły tłumy osób.

Międzynarodowe targi Batimat to jedyne z największych wydarzeń branży budowlanej w Europie. Dlatego obecność na nich była  dla nas bardzo ważna. Co więcej, Francja to dla nas bardzo ważny rynek zbytu,. by nadać prestiż firmie i produktom jesteśmy sponsorem francuskiego Olympique Lyon. Dzięki tym działaniom mocno wzrasta nasza reputacja i znajomość marki na tym rynku – podsumowuje obecność OKNOPLAST we Francji Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu firmy.

Podczas targów zaprezentowane zostały zarówno rozwiązania z oferty Grupy OKNOPLAST, które zdobyły już uznanie klientów w Polsce, Włoszech czy Niemczech, ale i takie dobrane precyzyjnie pod kątem rynku francuskiego. Zwiedzający stoisko byli pod wrażeniem stoiska, produktów, ale i dynamiki z jaką polska firma zdobywa kolejne rynki.

źródło i zdjęcie: OKNOPLAST

Firma powiązana:

OKNOPLAST Sp. z o.o.

Telefon 12 279 71 71
www.oknoplast.com.pl

OKNOPLAST Sp. z o.o.