Aktualności

Śniezka z tytułem Superbrands

15.11.2012

Znana i ceniona na polskim rynku marka Śnieżka została uhonorowana tytułem Superbrands 2013 w kategorii remont i dekoracja wnętrz. To prestiżowe wyróżnienie stanowi potwierdzenie wizerunkowej siły Śnieżki i świadczy o jej przynależności do elitarnego grona najsilniejszych marek obecnych na polskim rynku, oferujących produkty i usługi najwyższej jakości.

W projekcie Superbrands są oceniane i nagradzane nie firmy czy produkty, lecz marki oraz siła ich wizerunkowego oddziaływania na rynku. Tytuł stanowi więc uznanie dla działań marketingowych prowadzonych dla danej marki i odzwierciedla jej pozytywny odbiór oraz znajomość w oczach konsumentów.

Przyznanie Śnieżce tytułu Superbrands 2013 stanowi potwierdzenie konsekwencji działań prowadzonych w zakresie budowania siły i obrazu naszej marki – mówi Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A.

To prestiżowe wyróżnienie jest dla nas bardzo cenne - zyskaliśmy uznanie nie tylko ekspertów, ale i konsumentów,  do których kierujemy nasze działania. Przyznanie marce Śnieżka tytułu Superbrands oznacza, że zmierzamy w dobrym kierunku – podsumowuje Łukasz Dobrowolski.

Śniezka z tytułem Superbrands – wyróżnienia Superbrands przyznawane są od ponad 17 lat przez międzynarodową organizację The Superbrands Ltd, działającą w 87 krajach na całym świecie. Celem projektu jest promowanie idei brandingu poprzez nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek.

Najlepsze pod względem wizerunkowym marki obecne na rynku polskim wybierane są na podstawie badań konsumenckich przeprowadzanych na próbie 15000 osób, a także poprzez głosowanie Rady Marek – niezależnego grona skupiającego ekspertów z dziedziny marketingu.

Źródło: Śnieżka

Więcej