Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Polbruk przed konkurencją

Polbruk jest zdecydowanie najlepiej rozpoznawaną marką kostki brukowej w Polsce. Aż 91% wszystkich osób, mających styczność z branżą, zna firmę i jej produkty – pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez niezależną firmę badawczą Millward Brown.

Polbruk przed konkurencją
Polbruk S.A. Kostka brukowa, płyty tarasowe, elementy małej architektury
www.polbruk.pl www.facebook.com

Na polskim rynku funkcjonuje kilkadziesiąt firm produkujących betonową kostkę brukową. Jednak główne udziały w rynku podzielone są pomiędzy kilka przedsiębiorstw. O tym, z jakiej oferty skorzysta klient, decyduje przede wszystkim cena produktu i marka (jakość, wygląd produktów, producent) oraz m.in. rekomendacje sprzedawców i brukarzy.

Mariusz Ferenc, Prezes Zarządu Polbruk S.A. – "Polbruk to najsilniejsza marka na rynku, pod względem spełniania potrzeb klientów. Firmowe produkty są najczęściej używane spośród wszystkich innych dostępnych na rynku – miało z nimi do czynienia ponad 70% badanych, wśród których znaleźli się klienci, architekci, brukarze oraz pracownicy sklepów i hurtowni. Co ważne, prawie 90% spośród tych osób jest zadowolona z jakości kostki brukowej Polbruk. W efekcie nasza firma ma najbardziej usatysfakcjonowanych użytkowników i jest marką najczęściej polecaną innym osobom. Użycie produktów marki Polbruk w przyszłości także deklaruje najwięcej użytkowników". – tłumaczy Mariusz Ferenc, Prezes Zarządu Polbruk S.A.

Wyniki potwierdzają, że głównym czynnikiem skłaniającym do zakupu elementów Polbruk jest ich dobra jakość w stosunku do korzystnej ceny. Istotne są też duża różnorodność i ciekawe wzornictwo oferowanych produktów.

Rezultaty wywiadów jakościowych i ilościowych przeprowadzonych przez Millward Brown dowodzą, że Polbruk jest wiodącym producentem elementów nawierzchniowych w kraju. Po prawie 25 latach działalności Polbruk stanowi synonim całej kategorii produktów i jest TOP OF MIND wśród marek kostki brukowej.

W portfolio firmy Polbruk dostępne są kostki przemysłowe i szlachetne, szczególnie chętnie wykorzystywane do aranżacji ogrodów oraz reprezentacyjnych miejsc. Wśród nich można wyróżnić produkty o wielu kształtach, kolorach, fakturach i zastosowaniach (gładkie, płukane, postarzane i nieregularne), jak i elementy z fazą lub bez fazy (czyli ukośnie ściętą, bądź zaokrągloną górną krawędzią). Ponadto firma oferuje produkty zupełnie niestandardowe, jak np. te z serii TOP Polbruk (Lira, Aura, Linea). Portfolio ubogacają murki, obrzeża i palisady (linia Architektura oraz Technika firmy Polbruk), a także wielkoformatowe płyty betonowe i wielofunkcyjne kostki ażurowe.

Badanie dotyczące siły producentów (marek) kostki brukowej w Polsce zostało wykonane na zlecenie firmy Polbruk. Na jego potrzeby, w okresie od marca do maja 2016, zrealizowano ponad 600 wywiadów z klientami, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy kupili kostkę brukową i osobami, które w swojej pracy używają tego produktu: architektami, brukarzami i pracownikami sklepów, hurtowni.

MillwardBrown to instytut badawczy, lider badań rynku i opinii w Polsce, działający od 1990 roku.

źródło i zdjęcia: Polbruk