Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Holenderskie wzornictwo w projektach Villeroy & Boch – nowa odsłona kampanii Bathroom Poetry

Najnowsza odsłona kampanii Bathroom Poetry pokazuje, że w designie najważniejszy jest człowiek. Bo o doskonałym wzornictwie decyduje przede wszystkim komfort użytkownika. Holenderski duet Chris Hegeman i Johan de Groot udowadniają to w łazienkowych projektach dla Villeroy & Boch.

Holenderskie wzornictwo w projektach Villeroy & Boch – nowa odsłona kampanii Bathroom Poetry
Villeroy and Boch Wyposażenie łazienki VILLEROY & BOCH
www.villeroy-boch.pl
Villeroy and Boch Wyposażenie łazienki VILLEROY & BOCH
www.villeroy-boch.pl
Dane kontaktowe:
22 645 17 10
al. Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa
Zobacz firmę w innym dziale: Płytki ceramiczne, akcesoria

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Najnowsza odsłona kampanii Bathroom Poetry pokazuje, że w designie najważniejszy jest człowiek W kampanii Bathroom Poetry Villeroy & Boch prezentując sylwetki projektantów mody i designu, pokazuje różne spojrzenia na wzornictwo. Bohaterem najnowszego cyklu został holenderski duet Chris Hegeman oraz Johan de Groot – projektanci, dla których najważniejszy jest komfort użytkownika. Ich projekty utrzymane w tradycji Dutch Design, typowego wzornictwa holenderskiego, są minimalistyczne i nowoczesne, a ich funkcjonalność jest przemyślana w najdrobniejszym szczególe. Na styl projektantów wpływają również wielcy architekci: Ray i Charles Eamesowie oraz Zaha Hadid. Holendrzy w centrum uwagi zawsze stawiają człowieka. Dlatego walory praktyczne są dla nich tak samo ważne, jak estetyka.

W kampanii Bathroom Poetry Villeroy & Boch prezentując sylwetki projektantów mody i designu, pokazuje różne spojrzenia na wzornictwo - "Design to dla mnie więcej niż nadawanie przedmiotom formy. Produkty muszą nie tylko dobrze wyglądać, lecz również niezawodnie działać" – twierdzi Chris Hegeman.

Chris Hegeman i Johan de Groot od kilku lat tworzą łazienkowe kolekcje dla Villeroy & Boch, które mogą poszczycić się Oscarem designu – Red Dot Award czy równie prestiżową iF Design Award. W ich portfolio znajdują się m.in. wanny Loop&Friends o Minimalistyczna ogrodowa wanna spa Just Silence z zaawansowaną technologią hydromasażu ergonomicznych kształtach i różnych możliwościach montażu, które można dopasować i do małej łazienki, i do rodzinnego salonu kąpielowego; purystyczne wanny Squaro Edge 12, w których lekkość łączy się z wyrazistymi liniami, a znakiem szczególnym jest zaledwie 12-milimetrowy rant; superpłaskie brodziki Architectura MetalRim, których powierzchnia jest wyjątkowo stabilna i wytrzymała; a także minimalistyczna ogrodowa wanna spa Just Silence z zaawansowaną technologią hydromasażu zapewniającą miejsce nawet dla pięciu osób.

W pierwszej odsłonie cyklu Bathroom Poetry Villeroy & Boch inspirował do poszukiwania stylu wraz z postaciami ze świata mody: hołdującym klasyce duetem Kaviar Gauche, ceniącym nowoczesne formy Kilianem Kernerem oraz wielbicielką natury Tatianą Patitz. Tegoroczną kampanię zainaugurowała projektantka Gesa Hansen, która dla Villeroy & Boch zaprojektowała kolory umywalek Artis. Bohaterem najnowszej odsłony został holenderski duet: Chris Hegeman i Johan de Groot.

źródło i zdjęcia: Villeroy & Boch