Aktualności

Grupa Armatura inspiruje przyszłych marketingowców

01.06.2016

W ramach działań z zakresu odpowiedzialności społecznej biznesu, Grupa Armatura dąży do popularyzacji wśród studentów wiedzy na temat specyfiki funkcjonowania firm produkcyjnych na polskim rynku. Jednym z projektów, mających na celu zacieśnianie związków między młodymi teoretykami a branżą, jest współpraca z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie.

W ostatni weekend maja Grupa Armatura wzięła udział w wyjeździe edukacyjnym Koła Naukowego Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego "KolMark". Reprezentantka firmy – Katarzyna Choniawko, specjalista ds. marketingu i PR – przeprowadziła szkolenie, obrazujące realia pracy w dziale marketingu firmy produkcyjnej. Program obejmował między innymi przedstawienie narzędzi promocji, pozwalających realizować cele przedsiębiorstwa funkcjonującego w branży sanitarnej i łazienkowej.

Części teoretycznej towarzyszyły warsztaty, w ramach których uczestnicy szkolenia mogli wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce. Członkowie „KolMark” podjęli się opracowania kampanii marketingowej dla nowego produktu z oferty Grupy Armatura.

To nie pierwszy zrealizowany przez firmę projekt tego typu. W przeszłości Grupa Armatura współpracowała m.in. ze studentami Wydziału Form Przemysłowych krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych. Wiele spośród podejmowanych aktywności przynosi obustronne korzyści. Jednym z rezultatów jest zatrudnienie dwóch absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w strukturach przedsiębiorstwa.

źródło i zdjęcia: Armatura Kraków

Firma powiązana:

Armatura Kraków

Telefon 12 25 44 206
www.grupa-armatura.pl
biuro@grupa-armatura.pl

Armatura Kraków