Aktualności

Marki Bosch, Siemens i Zelmer z tytułem Superbrands

24.05.2016

Warszawa, maj 2016 (bsh). Marki Bosch, Siemens i Zelmer zostały nagrodzone prestiżowym tytułem Superbrands aż w dwóch kategoriach – "AGD duże" oraz "AGD drobne i zdrowie". Ponadto, markę Zelmer uhonorowano również tytułem Created In Poland, który nadawany jest polskim markom najchętniej polecanym przez konsumentów.

Marki Bosch, Siemens i Zelmer zostały nagrodzone prestiżowym tytułem Superbrands aż w dwóch kategoriach- "Tak prestiżowy tytuł, jakim jest Superbrands, cieszy podwójnie. Przede wszystkim przyznawany jest przez naszych najważniejszych jurorów–konsumentów. Jest również wyróżnieniem od gremium ekspertów z branży marketingu, brandingu, czy PR. Obecność Bosch, Siemens i Zelmer w elitarnym gronie najsilniejszych wizerunkowo marek na polskim rynku to duży zaszczyt i potwierdzenie właściwego kierunku rozwoju naszych produktów, które odpowiadają na różne potrzeby konsumentów i odpowiedniej strategii komunikacji" – komentuje Hanna Stajuda – Ratajczak, Dyrektor Pionu Komunikacji Marek w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

Tytuły Superbrands i Created In Poland Superbrands są przyznawane w wyniku badania konsumenckiegoTytuły Superbrands i Created In Poland Superbrands są przyznawane w wyniku badania konsumenckiego, prowadzonego przez niezależny instytut badawczy, na próbie ponad 15 tysięcy respondentów oraz na podstawie werdyktu Rady Marek, skupiającej ekspertów biznesu, marketingu i mediów. W rankingu ocenie zostało poddanych ponad 2400 marek reprezentujących różne branże, z podziałem na 110 kategorii. Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd., działa obecnie w 80 krajachNagroda Superbrands świadczy o sile pozytywnego wizerunku i dużym uznaniu produktów marki Bosch, Siemens i Zelmer wśród konsumentów.

Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd., działa obecnie w 80 krajach, od ponad 20 lat wyłania i nagradza najsilniejsze marki funkcjonujące na lokalnych rynkach.

Celem organizacji jest promocja idei brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które – dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują – osiągnęły rynkowy sukces.

źródło i zdjęcia: BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.