Aktualności

USA z KLIMA-THERM – ekskluzywny finał Programu motywacyjnego dla Partnerów FUJITSU

16.05.2016

W kwietniu firma KLIMA-THERM zaprosiła grupę Autoryzowanych Partnerów FUJITSU na tygodniową, ekskluzywną wyprawę marzeń na Zachodnie Wybrzeże USA. Amerykańska przygoda z jedynymi w swoim rodzaju atrakcjami takimi jak przejazd legendarnymi Fordami Mustangami przez Wielki Kanion, czy podziwianie panoramy Płaskowyżu Kolorado z pokładu helikoptera, była jedną z nagród głównych - obok wycieczki na grecką Kretę - w ubiegłorocznej, 3. Edycji Programu Wsparcia Sprzedaży FUJITSU "Poznaj Klimat".

Pełna wrażeń i licznych atrakcji wyprawa do Stanów Zjednoczonych Ameryki odbyła się w dniach 19-25 kwietnia. Swój amerykański sen z firmą KLIMA-THERM spełniła grupa Autoryzowanych Dystrybutorów FUJITSU, którzy wykazali się największą aktywnością sprzedażową w 2015 roku w ramach 3. Edycji Programu Wsparcia Sprzedaży urządzeń FUJITSU "Poznaj Klimat – American Dream".

Przygodę z Ameryką uczestnicy wyprawy rozpoczęli w Las Vegas – mieście gigantycznych hoteli, na czele ze znanym z przepięknych fontann hotelem Bellagio, oraz słynnych na całym świecie kasyn. Jednym z najciekawszych punktów agendy pobytu w tym najbardziej zaludnionym mieście stanu Nevada była restauracja mieszcząca się na 300-metrowej wieży Stratosphere Tower. Wytwornej kolacji towarzyszył niezapomniany widok na nocną panoramę Las Vegas. Wśród atrakcji nie mogło również zabraknąć gorączki nocy spędzonej na grze w ruletkę, Black Jack’a i ‘jednorękiego bandytę’ w kasynie hotelu Monte Carlo.

W Las Vegas grupa Partnerów FUJITSU zasiadła za kierownicą legendarnych Mustangów i wyruszyła na Tamę Hoovera, a potem historyczną "Route 66" udała się do Wielkiego Kanionu, gdzie uczestnicy wyprawy mieli możliwość przeżycia zapierającego dech w piersiach zachodu słońca – zjawiska uważanego za jeden z Siedmiu Cudów Natury. Wycieczkę do Wielkiego Kanionu zwieńczyła wyjątkowa atrakcja w postaci przelotu helikopterami nad Płaskowyżem Kolorado, którą większość osób biorących udział w podróży do USA podsumowało jako jedno z najpiękniejszych w swoim życiu przeżyć. Kolejnym punktem na mapie podróży po Zachodnim Wybrzeżu USA było Los Angeles w stanie Kalifornia, do którego uczestnicy wyprawy dostali się autobusem, po drodze zwiedzając słynącą z dawnych kopalń srebra osadę Calico na pustyni Mojave – do dziś przypominającą miejscowość rodem z filmowego Westernu.

W Mieście Aniołów na grupę laureatów nagrody głównej w Programie Wsparcia Sprzedaży FUJITSU czekały atrakcje takie jak m.in. wizyta w parku wytwórni filmowej Universal Studios oferującym możliwość skorzystania z najnowocześniejszych technologii multimedialnych i filmowych efektów specjalnych. Niezwykle bogaty program wyprawy do USA obejmował ponadto wycieczkę do nadbrzeżnego miasta metropolii LA Santa Monica oraz przejazd po Sunset Boulevard – legendarnej ulicy pełnej sklepów, barów i restauracji.

"Za nami ekscytująca wyprawa, obfitująca w niezapomniane wrażenia i emocje związane z odkrywaniem uroków kraju spełnionych marzeń – Stanów Zjednoczonych Ameryki. Dziękujemy naszym Partnerom handlowym za ten wspólnie spędzony czas, który był dla wszystkich nas doskonałą okazją do bliższego poznania się i zacieśnienia relacji biznesowych" – podsumowuje Przemysław Kukowski, Zastępca Dyrektora ds. Handlowych w KLIMA-THERM.

Program Wsparcia Sprzedaży FUJITSU "Poznaj Klimat" to od czterech lat z sukcesem realizowany projekt marketingowy firmy KLIMA-THERM i unikatowe w branży HVACR narzędzie motywacyjne, stworzone z myślą nagradzaniu najaktywniejszych sprzedażowo Partnerów handlowych. Program daje szansę wszystkim zarejestrowanym uczestnikom na zdobycie wielu atrakcyjnych nagród, a najbardziej skutecznym handlowo Partnerom oferuje możliwość przeżycia jedynej w swoim rodzaju przygody - podróży marzeń.

"Motywacja naszych Partnerów, konkurencyjność oferty handlowej oraz najwyższa jakość produktów marki FUJITSU są dla nas kluczowe w pojmowaniu i wdrażaniu skutecznych rozwiązań pro-sprzedażowych. Produkt klasy premium wymaga najlepszych narzędzi wsparcia marketingowego, stąd wyselekcjonowane, szyte na miarę luksusowe destynacje na świecie, które z dumą oferujemy naszym lojalnym Klientom" – podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie KLIMA-THERM.

Tegoroczna, 4. Już edycja Programu "Poznaj Klimat" przebiega pod hasłem "VIVA BRASIL!" nawiązując tym samym do finału emocjonującej rywalizacji, który będzie miał miejsce w 2017 roku w Brazylii.

źródło i zdjęcie: Klima-Therm

Firma powiązana:

Klima-Therm

Telefon 22 517 36 00
www.klima-therm.pl
handlowy@klima-therm.pl

Klima-Therm