Aktualności

WIŚNIOWSKI na XIV Targach Grupy PSB

04.03.2016

W ciągu dwóch dni, od 2 do 3 marca, partnerzy grupy PSB mogli wymieniać się swoimi doświadczeniami podczas targów przeznaczonych specjalnie dla nich – bez udziału publiczności i postronnych przedsiębiorstw. Jedną z firm biorących udział w wydarzeniu był producent bram, drzwi i ogrodzeń - firma WIŚNIOWSKI.

Targi Grupy Polskie Składy Budowlane to cykliczna impreza branżowa, która skupia dostawców produktów i dystrybutorów sieci Grupy PSB. W 2016 roku kielecka impreza Polskich Składów Budowlanych odbywała się już po raz czternasty. Jest to miejsce dialogu i wymiany doświadczeń, zacieśniania współpracy z dotychczasowymi odbiorcami, a także nawiązywania nowych kontaktów handlowych na produkty, które w ciągu najbliższych miesięcy będą dostępne w sieciach sklepów i hurtowni grupy Polskich Składów Budowlanych.

Targi Grupy Polskie Składy Budowlane to cykliczna impreza branżowa

Jest to więc doskonała okazja do zaprezentowania swoich produktów. Nie zabrakło na nich bezkonkurencyjnej, wysokiej klasy segmentowej bramy garażowej PRIME, czy też bramy segmentowej UniPro Nano 80. Uczestnicy mogą zapoznać się także z kolekcją ogrodzeń Modern, panelami ogrodzeniowymi Vega oraz drzwiami zewnętrznych Creo, Deco Basic i płaszczowymi drzwiami stalowymi.

Grupa PSB to największa sieć hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów typu dom i ogród w naszym kraju

Grupa PSB to największa sieć hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów typu dom i ogród w naszym kraju. Na dwa dni marca Centrum Targowe w Kielcach staje się budowlaną stolicą regionu.

Na dwa dni marca Centrum Targowe w Kielcach staje się budowlaną stolicą regionu

- "Nasze produkty spełniają najwyższe standardy, pozostając funkcjonalnymi i pięknymi przez lata, dlatego cieszą się one ogromnym zainteresowaniem i zaufaniem Klientów. Dla naszej firmy od zawsze istotne było budowanie relacji. Dlatego te targi to przede wszystkim okazja do pielęgnowania więzi z naszymi partnerami. Nasze stoisko zaaranżowaliśmy w taki sposób by przede wszystkim stwarzało dobre warunki do rozmów." – dodaje Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu firmy WIŚNIOWSKI.

źródło i zdjęcia: WIŚNIOWSKI