Aktualności

Nowa silna koncepcja opakowań Botament w Europie

18.10.2011

Nazwa Botament znajdująca się przy systemowych materiałach budowlanych jest synonimem jakości dla profesjonalistów. Mając na uwadze dalszy rozwój naszej firmy postanowiliśmy wprowadzić nową koncepcję opakowań na produkty marki Botament

Założona w 1993 roku firma, w niemieckim mieście Bottrop, uzyskała  silną pozycję na rynku chemii budowlanej w wielu europejskich krajach. Mając na uwadze dalszy rozwój naszej firmy postanowiliśmy wprowadzić nową koncepcję opakowań na produkty marki Botament. Jest to odpowiedni  moment na ogólnoeuropejską modernizację.

Projekt modernizacji oraz ujednolicenia opakowań był prawdziwym wyzwaniem. Oprócz modernizacji opakowań naszym celem było uzyskanie jednolitej struktury wariantów językowych oraz optymalnej rozpoznawalności, tak ważnej w handlu powiedział Ryszard Rasiukiewicz, Kierownik Oddziału Botament w Polsce.

Także, nowe zmodernizowane logo nadaje znaczenie marce Botament, informuje o wartości produktu i przyciąga uwagę klienta. Stare nazwy grup produktowych Botact, Botazit, Botacem oraz Boton zostaną usunięte i zastąpione nazwą marki Botament. Nowe opakowania zapewniają doskonałą prezentację produktów w handlu oraz niosą za sobą niezwykle istotne zadania: dla sprzedawców są niczym więcej jak odzwierciedleniem wnętrza produktu.

Nowa forma opakowań Botament zostanie sukcesywnie wprowadzona do produkcji. Proces ten zostanie przeprowadzony we wszystkich europejskich krajach.

Źródło: Botament

Więcej