Aktualności

Partnerzy firmy Krispol szykują się do przygody z Komandosami GROM i walki o samochód

19.02.2016

Partnerzy handlowi firmy KRISPOL szykują się do wielkiego finału akcji specjalnej i walki o samochód Opel Adam.

KRISPOL, czołowy producent bram okien i rolet, kończy przygotowania do wielkiego finału programu "Celuj w nagrody". Pod tym hasłem kryje się nowy, innowacyjny pomysł na program lojalnościowy, wzbudzający emocje i budujący relacje na zupełnie nowym poziomie.

Partnerzy Handlowi firmy otrzymali zaproszenia w formie powołania do ściśle tajnej misji specjalnej. Emocje podgrzewa fakt, że finał programu odbędzie się w formie ekscytującej przygody i rywalizacji na poligonie wojskowym. Nad całością czuwać będą komandosi z elitarnej jednostki specjalnej "GROM", pod przywództwem słynnego podpułkownika Krzysztofa Przepiórki.

Partnerzy Handlowi firmy otrzymali zaproszenia w formie powołania do ściśle tajnej misji specjalnej

- "Zależy nam na budowaniu silnych i autentycznych relacji z naszymi Partnerami biznesowymi". – mówi Radek Gibki, Dyrektor Sprzedaży w firmie KRISPOL.

– "Dyskutując o nowym programie, byliśmy pewni jednego - chcieliśmy zaoferować naszym Partnerom możliwość przeżycia z nami czegoś wyjątkowego i niespotykanego nigdzie indziej. Współpraca z oddziałem żołnierzy GROM okazała się strzałem w dziesiątkę. Dzięki temu stawką w grze są nie tylko cenne nagrody, ale przede wszystkim niezapomniane emocje, integracja i adrenalina na najwyższym poziomie".

O udziale w wielkim finale decyduje punktacja w rankingach sprzedażowych produktów KRISPOL. Rywalizacja i zabawa nie kończy się jednak wraz z ostatnim dniem punktacji. Wprost przeciwnie - ostateczna walka o zdobycie nagród stoczy się w dniach 8- 10 kwietnia, na poligonie wojskowym pod Warszawą. Tam, pod czujnym okiem komandosów GROM, finaliści będą pokonywać kolejne wyzwania, przybliżające do wygranej. Zadania, w których wezmą udział, będą wymagać sprawności fizycznej, sprytu, taktyki i pomysłowości.

- "To kolejna zasada, odróżniającą akcję "Celuj w nagrody" od innych programów tego typu". – podkreśla Radek Gibki.

–  "W naszym finale, niczym w filmach Hitchcocka, emocje startują z bardzo wysokiego poziomu, a potem tylko rosną. Na celownikach uczestników jest przede wszystkim nagroda główna – nowoczesny samochód Opel Adam. Tak naprawdę jednak każdy uczestnik naszego finału będzie zwycięzcą i wyjedzie z bezcennym bagażem niepowtarzalnych wspomnień, doświadczeń i emocji". 

Program "Celuj w nagrody" przeprowadza firma KRISPOL oraz Jobdone Marketing & sales suport.

źródło i zdjęcia: Krispol

Firma powiązana:

Krispol

Telefon 61 662 41 00
www.krispol.pl
biuro@krispol.pl

Krispol