Aktualności

Dobry dekarz oczami klienta

13.01.2016

Oceń swoje doświadczenia z wykonawcą dachu twojego domu i wygraj nagrody!

„Będzie pan zadowolony!” – to powiedzenie, niosące za sobą negatywne doświadczenia inwestorów, osób budujących i remontujących dom czy mieszkanie, przylgnęło do pracowników budowlanych i często przewija się w rozmowach niczym zły sen. Dlaczego osoby budujące zwykle narzekają na wykonawców? Kiedy są z nich zadowolone na tyle, by polecać ich usługi znajomym i rodzinie?

Odpowiedzi na te pytania próbuje znaleźć redakcja portalu www.superdekarz.pl, poświęconego edukacji osób budujących na temat budowy dachu. Dlatego od dziś uruchamia ogólnodostępną ankietę „Pod pewnym dachem 2016”. Na osoby, które rzetelnie uzupełnią ankietę i odpowiedzą na pytanie konkursowe: “Co oznacza dla Ciebie życie pod bezpiecznym dachem?”, czekają nagrody ufundowane przez portal oraz jego patrona, markę Braas, m.in. 4 roczne prenumeraty luksusowych magazynów, 8 kalendarzy na rok 2016 oraz nagroda główna – Kindle, przenośne urządzenie do czytania e-booków.

Portal www.superdekarz.pl zaprasza do udziału w badaniu osoby, które wybudowały swój dom w ciągu ostatnich ok. 7-8 lat.  Jego celem jest m.in. sprawdzenie, kto ma wpływ na podjęcie decyzji o wyborze pokrycia dachowego, w jaki sposób inwestorzy indywidualni szukali wykonawcy, a także to, co zadecydowało o ich wyborze. Część pytań poświęcona jest oczekiwaniom inwestora  wobec dekarza na różnych etapach budowy oraz oszacowanie, jaki procent ankietowanych poleciłby innym budującym swojego dekarza. Odpowiedzi na pytania powinny zająć kilka minut. Termin zakończenia ankiety upływa 31 stycznia 2016 r.

- Firmy budowlane z roku na rok  stają przed coraz większymi wyzwaniami, a jednym z największych jest inwestor – zarówno ten dociekliwy, jak i szukający rekomendacji na forach internetowych, po osoby, które z braku czasu ograniczają relacje z wykonawcą do minimum – mówi Rafał Zdańkowski, trener z firmy szkoleniowo-doradczej ProBono. – Poprowadzenie klienta, od pierwszego kontaktu po oddanie budowy i wystawienie pozytywnej opinii, to nie lada sztuka. Ale właśnie dobrych relacji interpersonalnych w połączeniu z doświadczeniem i dobrym wykonaniem oczekuje od wykonawców współczesny rynek – dodaje trener. Taką potrzebę dostrzegła marka Braas, która w ubiegłym roku przeprowadziła szereg szkoleń dla dekarzy, mających na celu podniesienie ich kompetencji komunikacyjnych i poziomu obsługi klienta indywidualnego.

Ankieta „Pod pewnym dachem 2016” jest częścią projektu poświęconego zbadaniu wzajemnych oczekiwań wykonawców i zleceniodawców oraz pokazaniu dobrych przykładów obsługi klienta. Wyniki ankiety posłużą również do opracowania artykułu dla branży dekarskiej, zawierającego wskazówki dla dekarzy, w jaki sposób nienachalnie, profesjonalnie i efektywnie współpracować ze zleceniodawcą.

LINK DO ANKIETY: https://docs.google.com/forms/d/1yNVqcWxtYG3C2uVnIFUTc9sX26WkAQnIV7hhlWvKjzs/viewform

źródło i zdjęcie: superdekarz.pl

Firma powiązana:

Monier Braas

Telefon 801 900 555, dla tel. kom.: 22 481 39 86
www.monier.pl
info.pl@monier.com

Monier Braas