Aktualności

EFEKTBUD z Dobroplastem

15.12.2015

Firma EFEKTBUD od lat ma w swoim portfolio okna produkowane przez Dobroplast. Cieszą się one dużym zainteresowaniem klientów ze względu na wysoką, jakość i relatywnie niską cenę. Jednak nawet najlepszy produkt ma dużą konkurencję. Dlatego szkolenia produktowo-sprzedażowe są ważną częścią współpracy.

Sprzedać lodówkę na Alasce

Wbrew pozorom lodówka w regionach świata, w których panują bardzo niskie temperatury nie jest zbędnym wyposażeniem domu. Nie wszystkie, bowiem produkty powinny być przechowywane w temperaturze pokojowej lub na mrozie. Przykład ten pokazuje nam, jak ważne są oczekiwanie klientów i ich realizacja przez sprzedawcę. W czasie szkoleń sprzedażowych sprzedawcy uczą się rozpoznawać potrzeby klienta i oferować im najlepszy produkt, ale dopasowany do ich potrzeb. Nie zawsze, bowiem produkt najdroższy jest najlepszym rozwiązaniem dla klienta. A w przypadkach, gdy cena odgrywa kluczową rolę, można dobrać tak parametry okien, aby sprawdziły się w konkretnym pomieszczeniu i czasie użytkowania.

Urządzimy twój dom

Oprócz szkoleń sprzedażowych niezwykle ważna jest kompleksowa obsługa. Kluczem do pełnej satysfakcji klienta są produkty niezaprzeczalnych liderów czołowych producentów Europy (tj. okna i drzwi, blachy, bramy garażowe rolety, żaluzje oraz inne, tworzące istotny wachlarz wyposażenia domu).

Oferowane produkty są montowane przez wyspecjalizowanych pracowników, którzy dobrze znają swój fach i z zaangażowaniem podejmują stawiane przed nimi zadania. Oprócz doświadczenia cenna jest również wiedza i praktyka. Ostateczna oferta jest przygotowywana na podstawie bezpłatnych pomiarów i kalkulacji.

Jak ważna jest ścisła współpraca z producentem mówi Robert Lomber właściciel firmy "EFEKTUBUD”.
- "Podstawą naszej działalności  są okna PCV  Avantgarde, OVLO, Encore i Prime, jednego z największych producentów w Polsce - Dobroplast, wprowadzającego  regularnie na rynki światowe nowoczesne profile  wyprzedzając wymagania konsumentów. Ze względu na długoletnią i owocną współpracę pomiędzy firmą "Efektbud" a producentem, możemy klientom zaproponować najniższą ofertę cenową w regionie na stolarkę okienną.  Jako uzupełnienie oferty do okien PCV są również parapety oraz rolety o szerokiej gamie barw i możliwości wykonania. Dalsze zacieśnianie współpracy pomiędzy firmami to program szkoleniowy przygotowany przez Dobroplast, a skierowany do pracowników sprzedaży.Szkolenie poprowadził trener sprzedaży Andrzej Banaszek oraz Dyrektor Sprzedaży Krajowej Marek Kowalewski. W szkoleniu wzięli udział sprzedawcy firmy EFEKTBUD: Dariusz, Arkadiusz i Łukasz, którzy zajmują się sprzedażą i obsługą klienta w punktach sprzedaży oraz Tomasz, terenowy przedstawiciel handlowy. Wszyscy panowie z dużym doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze klienta w branży okiennej. Zapewniło to bardzo konstruktywne szkolenie. Było dużo pytań i dyskusji. Tematy dotyczyły produktów oraz technik sprzedaży, kontaktu z klientem".

Ucz się ucz

Jak mówi stare przysłowie: "Na naukę nigdy nie jest za późno", dlatego warto przez cały czas podnosić swoje kwalifikacje, aby sprostać coraz trudniejszym wyzwaniom, jakie stają przed firmami na rynku i jednocześnie spełniać rosnące wymagania klientów odnośnie, jakości sprzedawanych produktów i obsługi.

źródło i zdjęcia: Dobroplast