Aktualności

NIDA – produkt Lafarge Gips - Budowlaną Marką Roku

14.07.2011

Płyty gipsowo-kartnowe NIDA, produkowane przez Lafarge Gips, uznane zostały za Budowalną Markę Roku. Wyróżnienie jest wyjątkowo cenne, gdyż zwycięzcę w danej kategorii wskazują firmy wykonawcze branży budowlanej. Nagroda przyznawana jest przez Centrum Badań i Analiz Rynku ASM.

Ranking ma już swoją historię i renomę, został przeprowadzony po raz siódmy. Tegoroczne badanie wśród firm wykonawczych w sektorze budowlanym zrealizowano w maju, na próbie odrębnej dla każdej z 20 kategorii materiałów budowlanych. W sumie udział w badaniu wzięło ok. 2.000 firm wykonawczych.

NIDA – produkt Lafarge Gips -  Budowlaną Marką Roku

Wykonawcy wskazali marki budowlane najwyższej jakości, marki o najlepszej relacji ceny do jakości oraz produkty najchętniej przez nich wybierane. Płyty gipsowo-kartonowe NIDA otrzymały tytuł Budowlanej Marki Roku już po raz drugi z rzędu. 

To potwierdzenie, że nasza marka stała się synonimem wysokiej jakości produktów. Wyróżnienie jest tym bardziej cenne, że przyznają je budowlańcy, którzy na co dzień pracują używając bardzo wielu różnych produktów – komentuje Tomasz Pluciński, dyrektor marketingu Lafarge Gips.

Nagroda główna w kategorii płyt gipsowo-kartonowych to nie jedyne wyróżnienie, jakie w tegorocznej edycji przypadło marce NIDA. Marka otrzymała także 4 miejsce w kategorii „Gipsy szpachlowe”.

Kompletne systemy NIDA obejmują cały zakres elementów gotowych do zastosowania w suchej zabudowie: płyty gipsowo-kartonowe, profile metalowe, mieszanki gipsowe oraz wszelkie akcesoria i elementy mocujące. Innowacyjne i kompletne rozwiązania z systemu NIDA pozwalają na uzyskanie najwyższej jakości wykończenia poddaszy, sufitów, ścian i obudów, spełniających wymagania akustyczne, ogniowe i estetyczne.

Materiały Lafarge Gips używane są zarówno w budownictwie mieszkaniowym - wykończeniu domów jednorodzinnych oraz apartamentów, jak i w nieruchomościach komercyjnych jak biurowce, hotele, restauracje i centra handlowe.

Źródło: GlobalBrand Institute

Więcej