Aktualności

Soudal po raz czwarty „Budowlaną Marką Roku”

12.07.2011

Marka Soudal po raz kolejny została uhonorowana tytułem Budowlanej Marki Roku w kategorii piany i silikony.  Wyróżnienie to jest jednym z najbardziej prestiżowych w branży, ponieważ przyznawane jest na podstawie ogólnopolskiego badania opinii i preferencji firm wykonawczych przeprowadzonego przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku.

Firma Soudal od początku swojej działalności na polskim rynku wprowadza i propaguje na rynku zaawansowane technologicznie i innowacyjne produkty. Szczególnymi osiągnięciami producent może pochwalić się w segmencie pian montażowych i silikonów.

To w laboratoriach Soudal została opracowana zimowa formuła piany montażowej umożliwiająca montaż okien w niskich temperaturach - wydłużając w ten sposób sezon budowlany, piana niskorozprężna, piana wysokowydajna czy szeroka gama polimerów hybrydowych również we własnej technologii smx, która pozwala na szeroką modyfikację właściwości produktów.

Soudal po raz czwarty „Budowlaną Marką Roku”

Zasługą firmy Soudal jest także wprowadzenie na polski rynek dwuskładnikowej piany szybkoutwardzalnej, którą można obrabiać już po 3 minutach czy piany Flexi o elastyczności nieosiągalnej dla żadnej innej piany montażowej. „Budowlana Marka Roku" to dla nas bardzo prestiżowa nagroda – ze względu na to, że wskazuje marki, które cieszą się największym zaufaniem wśród profesjonalistów. To dla nas bardzo ważna grupa odbiorców.

Od 15 lat naszej obecności w Polsce wprowadzaliśmy na rynek produkty, które „wyprzedzały” potrzeby wykonawców i znacznie usprawniały ich pracę. Mimo, iż nie jest to proste zadanie – jak widać bardzo doceniane przez profesjonalistów” – mówi Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający Soudal sp. z o.o., który odebrał wyróżnienie Budowlana Marka Roku 2010.

Zgodnie z badaniami ASM Centrum Badań i Analiz z 2010 roku co trzeci wykonawca spontanicznie sięga po produkty Soudal i wskazuje je jako godne polecenia. Obecnie Soudal jest liderem w produkcji i dystrybucji pian montażowych w opakowaniach aerozolowych, a także silikonów i mas uszczelniających z szacunkowym udziałem w tym segmencie rynku na poziomie 38%.

Źródło: Pegasus Public Relations

Więcej