Aktualności

Najsilniejszy, najbezpieczniejszy, najnowocześniejszy. Po prostu Nice

15.05.2015

Rozwój technologii i pojawiające się w związku z nim nowe rozwiązania zmieniły możliwości sterowania domowymi urządzeniami. Rynek automatyki domowej cały czas zyskuje na popularności. Szacuje się, że jego globalna wartość na przestrzeni 3 najbliższych lat wzrośnie nawet trzykrotnie.

Automatyka domowa zwiększa komfort i bezpieczeństwo użytkowników. Wpływa także na zmniejszenie zużycia energii w ich domach. To, co kiedyś było dostępne jedynie dla nielicznych, dziś staje się standardem. Nikogo nie zaskakuje możliwość sterowania oświetleniem czy alarmem w domu. Osoby ceniące wygodne rozwiązania, często wybierają również systemy sterujące roletami i żaluzjami oraz napędy do bram wjazdowych i garażowych.

– Inwestujemy naszą energię i zaangażowanie w badania, rozwój i innowacje, a następnie łączymy naszą myśl technologiczną z nowoczesnym, ergonomicznym, przyjemnym dla oka designem. Obrany przez nas kierunek sprawdza się nieprzerwanie od lat. Nasze niezawodne i najbezpieczniejsze rozwiązania są wykorzystywane przez producentów na całym świecie – mówi Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska.

Dla polskiego oddziału Nice minione 12 miesięcy było niezwykle owocne. 2014 rok zakończył się rekordowym wynikiem w historii spółki. Wzrost sprzedaży o blisko 20% był efektem skoordynowanych działań nastawionych nie tylko na rozwój profesjonalnej sieci sprzedaży, ale także na zwiększenie świadomości marki wśród użytkowników. Dzisiaj Nice Polska to sieć prawie 1 500 Partnerów Handlowych oraz jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce w segmencie automatyki do bram i rolet, a także automatyki przemysłowej. Oferta systematycznie wzbogacana jest o nowe pozycje, dzięki czemu Nice może zaoferować kompleksową ofertę automatyzacji praktycznie każdego wjazdu, bez względu na jego przeznaczenie oraz częstotliwość użytkowania.

W ostatnim pięcioleciu kluczowym uzupełnieniem oferty było stopniowe wprowadzanie do oferty segmentowych bram garażowych, w tym także bram przemysłowych. Ostatnią nowością produktową było wdrożenie na rynku polskim systemów parkingowych NicePark. Systematyczny rozwój doprowadził nie tylko do zwiększenia zatrudnienia, ale przede wszystkim do podjęcia decyzji o rozbudowie hali magazynowo-serwisowej w głównej siedzibie firmy w Pruszkowie. W ten sposób powierzchnia użytkowa zwiększy się dwukrotnie. Zakończenie inwestycji planowane jest na początek 2016 roku.

– Wieloletnia gwarancja i szybki serwis pozwoliły nam na pozyskanie szerokiego portfela partnerów w całym kraju. Największe zaufanie klientów oraz szeroka sieć sprzedaży czynią naszą markę wyjątkową i pobudzają nas do pracy nad powstaniem kolejnych, precyzyjnie przemyślanych, efektywnych i doskonałych jakościowo produktów – najsilniejszych, najbezpieczniejszych, najnowocześniejszych. Po prostu Nice – dodaje Krużyński i zapowiada intensywną kampanię reklamową z wykorzystaniem najważniejszych cech produktów oraz hasła „Po prostu Nice”.

Filmy eksperckie, nowe narzędzia sprzedaży, nowa linia produktowa oraz rebranding punktów partnerskich to jedne z najważniejszych elementów kampanii „Po prostu Nice”. Jej pierwsze oznaki mogli zaobserwować kibice Nice Polskiej Ligi Żużlowej, której sponsorem tytularnym Nice został drugi rok z rzędu. Na poszczególnych stadionach emitowane są reklamy, zgodne z nową kampanią, a przed bezpośrednimi transmisjami na antenach Telewizji Polskiej emitowany jest billboard sponsorski, w którym swojego głosu użyczył jeden z najpopularniejszych polskich komentatorów sportowych, Tomasz Smokowski. Dla przypomnienia warto zaznaczyć, że średnia oglądalność ubiegłorocznych rozgrywek Nice PLŻ przekroczyła 230 tys. telewidzów. Podobne spoty reklamowe emitowane są przed każdym meczem T-Mobile Ekstraklasy, której Nice jest Oficjalnym Partnerem.

Producenci automatyki domowej stawiają czoła coraz większym wymaganiom klientów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SKN Zarządzania w Sporcie przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, największe znaczenie dla klienta końcowego ma nowoczesny design, cicha i niezawodna praca, trwałość sprzętu oraz bezpieczeństwo użytkowania. Konsumenci chcą, aby system sterujący bramami wjazdowymi i garażowymi działał we wszystkich warunkach, także w przypadku awarii prądu. Doceniają również funkcję autodiagnozy monitorującej prawidłowość działania urządzeń.

Zakup automatyki do bram czy rolet to wydatek, który powinien gwarantować trwałość inwestycji przez lata. Nabywcy oczekują również sprawnego serwisu posprzedażowego oraz pomocy i porad fachowców w przypadku wadliwego działania lub uszkodzeń zakupionych produktów. Nice jest zatem najlepszą odpowiedzią na potrzeby klientów. Najdoskonalej działające mechanizmy zawdzięczają swoją niezawodność precyzyjnie dobranym elementom o doskonałej jakości oraz sile, która wprawia w ruch cały system. Oferta Nice jest dzisiaj najlepszą odpowiedzią na potrzeby konsumentów, a wszystkie jej cechy można zamknąć w jednym haśle: „Po prostu Nice”.

Już wkrótce pierwsze nasze punkty partnerskie zmienią swoje oblicze nie do poznania. Najbardziej profesjonalna sieć sprzedaży gwarantuje przede wszystkim najwyższe standardy obsługi klienta. Serdecznie zapraszam do naszych rekomendowanych Partnerów Handlowych, którzy są naszymi największymi ambasadorami, aby przekonać się o naszych największych technologicznych przewagach – zakończył Adam Krużyński.
 
źródło i zdjęcie: Nice

Firma powiązana:

Nice Polska

Telefon 22 759 40 00
www.nice.pl
nice@nice.pl

Nice Polska